zondag 30 augustus 2009

Luie blog over de Uitmarkt

Afgelopen zaterdag en zondag bezocht ik de Uitmarkt. Het leek me leuk er iets over te bloggen, en begon als volgt:

De laatste zaterdag van augustus, net over achten. Ik sprint op mijn fiets van Enkhuizen naar Grootebroek. Nog geen twintig minuten later zit ik in de auto naar Amsterdam, op weg naar mijn woonruimte in de Bijlmer. Links van mij zitten Chiel en Arnoud. Vóór mij, helaas met veel meer beenruimte dan ik op de achterbank, zit Nick met naast hem aan het stuur Janne, onder ingewijden beter bekend als "Viking".

Vervolgens zou ik gaan beschrijven dat het zaterdagavond bij Pete Philly en Perquisite hard regende, (zie foto) waardoor mijn poncho mijn favoriete object van de dag werd. Ook wilde ik opschrijven dat we nog even naar cafe de Kroon gingen, en na de terugreis met de nachtbus nog erg lang sliepen. (totdat Arnoud de motor pakte om croissants te halen)

Wat ook niet onvermeld mocht blijven in mijn stukje was het optreden van Acda en de Munnik op zondag. Vooral omdat ik de hele dag al 'Het Regent Zonnestralen' zat te pingelen op zowel keyboard als gitaar. In mijn blog wilde ik daarna deze foto gebruiken:De connectie tussen zon, uitmarkt en een AH in de buurt wilde ik ook met een plaatje uitbeelden:Maar hopelijk vergeven al mijn trouwe lezers me dit, zo'n blog maken over de Uitmarkt met foto's en kort aangegeven wat allemaal leuk was leek me veel te veel werk na zo'n gezellig maar vermoeiend weekend. Daarom deze blog met foto's waarin ik kort aangeef wat zoal leuk was op de Uitmarkt......

1 opmerking:

Unknown zei

Eerst verkondig je dat je blog post hebt gemaakt, en dan krijg ik dit voorgeschoteld. Ik was er notabene zelf bij